Friday, April 20, 2007

Απορώ (και η Εύεια ατάκα; από σίγμα)

  1. Γιατί δεν χτυπάει το κινητό μου παρά μόνο από την υπηρεσία παροχής.
  2. Γιατί έξω κελαϊδάνε τα πουλάκια κι εγώ διαβάζω (ψέμματα, ξέρω την απάντηση).
  3. Γιατί μ'εχει πιάσει μια μανία με λίστες.
  4. Γιατί σκέφτομαι πάντα το τέλος και όχι τη διαδικασία.
  5. Γιατί το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία.
  6. Γιατί έχει αρχίσει να μου μυρίζει ούζο.
  7. Γιατί τα έχει παίξει ο υπολογιστής μου.
  8. Γιατί δεν έχω τί άλλο να προσθέσω στη λίστα.
  9. Γιατί δεν έχω ξυπνήσει ακόμα αν και έχω πιεί έναν πολύ δυνατό καφέ.
  10. Γιατί όλο σκέφτομαι, σκέφτομαι, σκέφτομαι και ανησυχώ.

ΕΠΕΙΔΗ:
  1. Όλοι οι φίλοι μου έχουν βαρεθεί να με ακούν να λέω πόσο διάβασμα έχω και ίσως και να μη θέλουν να με ενοχλήσουν.
  2. Είπα, ξέρω την απαντηση.
  3. Επειδή έχω γίνει φρικιό με τις τυπολογίες και ό, τι διαβάζω και οι σημειώσεις που κρατάω έχουν τα πάντα αριθμημένα.
  4. Δεν ξέρω.
  5. Οι επιστήμονες ξέρουν.
  6. Γιατί είναι άνοιξη!
  7. Γιατί τον έχω ξεπατώσει!
  8. Γιατί αντί να γράφω στο μπλόγκ μου έπρεπε να διαβάζω!
  9. Ίσως πρέπει να πιώ και άλλο καφέ!
  10. Όχου, είπαμε, δεν τα ξέρω και όλα.

No comments: