Tuesday, July 17, 2007

Μια Ελληνίδα στο Παρίσι

RE: http://blogs.in.gr/pmprotzaki/archive/2007/07/14/197.aspx

Εντάξει. Ένα πολύ politically correct αποσπασματάκι από την εμπειρία της "Ζέτας" στην πόλη του φωτός. "Τώρα που είδαμε τις φωτογραφίες μπορούμε να μην πάμε" είναι το ηθικό δίδαγμα; Μπορεί βέβαια να είναι και το άλλο: "Κοίτα όμορφα που είναι στο Παρίσι, πότε θα πάμε;" Η όλη κουλτούρα των διακοπών έχει αρχίσει να μου τη δίνει. Πληρώνεις επειδή έχεις ελεύθερο χρόνο να πας διακοπές. Πληρώνεις για να δεις κάτι που δε βλέπεις κάθε μέρα. Πληρώνεις για να πεις ότι πήγες διακοπές. Στην Ελλάδα είναι σαν να είσαι παντού σε διακοπές. Οι διακοπές που οραματίζομαι εγώ δεν υπάρχουν πουθενά. Μόνο σε κάτι ταινίες του 90. Σίγουρα έχω δαγκώσει και εγώ τη λαμαρίνα των διακοπών όμως, δεν πρόκειται να μποϋκοτάρω μόνη μου τη βιομηχανία leisure. Μα όταν θα πάω στο Παρίσι την Κυριακή το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να τραβήξω φωτογραφίες σαν της Ζέτας.

8 comments:

Anonymous said...

Γιατί; Ήταν πολύ ωραίες φωτογραφίες!

Elle said...

Ήταν φωτογραφίες τουριστικού οδηγού, χωρίς συναίσθημα.

Anonymous said...

Μα όταν πας σε ένα μέρος για πρώτη φορά, νομίζω ότι θέλεις να συγκρατήσεις όσα περισσότερα στοιχεία του μπορείς για αυτό και απαθανατίζεις όσα περισσότερα τοπία μπορείς, στον ελάχιστο χρόνο που έχεις, όπως προλάβεις. Μήπως οι περισσότερο καλλιτεχνικές φωτό, απαιτούν χρόνο και προηγούμενη γνώση του χώρου; Εκτός και εάν δεν έχω καταλάβει τι εννοείς...

Elle said...

Καταλαβαίνω τι λες Penny, απλά καμια φορά με πιάνει θλίψη με την τυποποίηση των τοπίων του χάρτη. Προτιμώ να δω το ίδιο "βαρετό" τοπίο σε δέκα διαφορετικές φωτογραφίες, η κάθε μια από τις οποίες θα προσπαθεί να αποθανατίσει ΜΕΣΑ από το βλέμμα του φωτογράφου το τοπίο, παρά δέκα φωτογραφίες διαφορετικών τοπίων. Δεν λέω ότι οι φωτογραφίες της Ζέτας δεν ήταν όμορφες, απλά εγώ, σαν κοινό, δεν εντυπωσιάζομαι από τις φωτογραφίες-καρτποστάλ. Και όπως είπα στην αρχή, απλά καμια φορά με πιάνει θλίψη με την τυποποίηση των τοπίων του χάρτη. Τι να πω, όταν με το καλό αναρτήσω και τις δικές μου φωτογραφίες, μπορείς να μου ασκήσεις όση κριτική θέλεις.. :P

Anonymous said...

Ναι, ειλικρινά θα ήθελα πολύ να δω φωτογραφίες σου για να καταλάβω και τι εννοείς! Και πίστεψέ με, δεν θέλω καθόλου να σου ασκήσω κριτική. Ήθελα απλώς να σου πω ότι απόρησα με το σχόλιό σου, δεν καταλάβαινα τι θα περίμενες να δεις. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις δικιές μου φωτό, έχω όμως την εντύπωση ότι βοηθά και το τοπίο! Εσύ θα πάς κανένα ταξιδάκι σύντομα;

Anonymous said...

Αχ, ξέχασα να σου και κάτι άλλο! Καταρχήν να σ' ευχαριστήσω για το link του blog μου που έβαλε στη δική σου σελίδα. Και δεύτερον, θα ήταν ειλικρινά τιμή μου εάν θα ήθελες να δημοσιεύσεις μια από τις φωτό σου και στο δικό μου blog...

Anonymous said...

please write in english... i miss you...

Anonymous said...

We all do...